Zo werkt het

 
 
 

Klanten begrijpen

Wil je klanten bereiken en overtuigen? Dat gaat beter als je goed weet wat er in ze omgaat. Welke drijfveren en angsten hebben ze? Welke overwegingen spelen mee in het aankoopproces, en op welk punt moet je daar op inspelen? Findlab analyseert je doelgroep en brengt de kenmerken in kaart.

info1.jpg
MOOI OOK
Findlab stelde een klantprofiel samen en onderzocht welke pluspunten het meest gewaardeerd werden
 

Klanten bereiken

Afhankelijk van je doelstelling en budget, kiezen we posities in het aankoopproces waarin we je doelgroep willen aanspreken. Soms is dat al voordat ze zelf wisten dat ze gingen nadenken over een aankoop, in andere gevallen pas als ze op het punt staan om een aankoop te doen.
Onze zorg is de optimale inzet van je budget: zo veel mogelijk rendement uit je campagnes.

IMG_7422-sq.jpg
Restaurant de Graancirkel
Findlab heeft het restaurant online op de kaart gezet met een social media campagne
 

De mate waarin je klanten kun converteren (het overhalen van consumenten tot het doen van een aanvraag of aankoop) hangt samen met je aanbod, gebruikersvriendelijkheid en goede kennis van de consument. 
Findlab optimaliseert deze factoren, zodat je website of app zoveel mogelijk consumenten over de streep trekt.

Klanten converteren

 
IMG_7194.jpg

Lancelot 4 Kids
Findlab voerde conversieoptimalisatie o.b.v. A/B testing uit voor Lancelot4Kids en vele andere e-commerce websites